logo
امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۳۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بارش‌های پراکنده زنجان را فرا می‌گیرد

بارش‌های-پراکنده-زنجان-را-فرا-می‌گیرد
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان زنجان گفت: بارش‌های پراکنده زنجان را فرا می‌گیرد.

الهام نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امروز آسمان استان صاف است که از بعد از ظهر به تدریج با افزایش ابر و وزش باد شدید همراه خواهد بود گفت: روز پنج شنبه و جمعه شرایط جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: رگبار پراکنده باران و رعد و برق را در این روزها دور از انتظار نیست و احتمالا بارش پراکنده برف در مناطق سرد سیر و دارای ارتفاع پیش بینی می‌شود و بارش‌ها از امشب تا صبح فردا روی خواهد داد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: روز جمعه احتمال بارش پراکنده در استان وجود خواهد داشت و درباره فعالیت سامانه بارشی هشدار زرد رنگ صادر شده که احتمال سیلابی شدن مسیرها و آبگرفتگی موقت معابر پیش‌بینی می‌شود.

نجفی افزود: روزهای ابتدایی هفته آینده جو نسبتا پایدار در استان حاکم خواهد بود و انتظار بارندگی و نوسانات دمایی در استان مشاهده نمی‌گردد.

وی ابراز کرد: موقتا در روز جمعه دما افزایش پیدا خواهد کرد ولی همچنان هوای سرد در استان همراه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته سجاس با 3 درجه سلسیوس سردترین و گیلوان با 27 درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

نجفی عنوان کرد:طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان هفت و ۲۲ درجه، ابهر ۶ و ۱۹، خرمدره هفت و ۲۰ درجه، آببر ۱۳ و ۲۶ درجه، سلطانیه ۶ و ۲۱ درجه، قیدار ۹ و ۱۷ درجه و ماهنشان ۱۰ و ۲۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر